Handelsbetingelser

1. Generelle oplysninger
Bankkonto til betaling ved bankoverførsel:
Pengeinstitut: Nykredit
Regnr.: 8113
Kontonr.: 0007537265
CVR: DK39672294
Swift:NYKBDKKK – IBAN: DK9381130007537265

2. Priser
Alle priser er inkl. 25 % moms og anført i danske kroner.

3. Betaling
Mulige betalingsmuligheder :
– VISA
– Mastercard
– American Express
– JCB Cards
– Klarna – Køb nu. Betal senere. (8,75 DKK + 2,10% af købsbeløbet) https://www.klarna.com/dk/vilkar/
– Bankoverførsel

4. Fragt
Vi anvender PostNord og GLS til levering i Danmark. På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at levere til Grønland og Færøerne.Fragtmetode og estimeret leveringstid fremgår ved bestilling af det enkelte produkt.

Hvis du har valgt levering til en pakkeshop/pakkeboks, hvor der ikke er plads, vil din leverance blive omdirigeret til en nærliggende pakkeshop/pakkeboks.

5. Fortrydelsesret
Der ydes 14 dages fortrydelsesret i henhold til forbrugeraftaleloven.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

6. Reklamationsret

I henhold til købelovens regler for varekøb ydes der 2 års reklamationsret.

Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres eller erstattes denne vederlagsfrit. Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.

7. Anvendelse af reklamationsretten

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles os inden for rimelig tid efter varens modtagelse – under normale omstændigheder 14 dage.

Du bedes kontakte os på SanneVilleFamily@gmail.com, inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Returnering
Alle produkter, der returneres til os skal være forsvarligt indpakket. Skulle varen tage skade under returnering grundet uforsvarlig indpakning, kan dette resultere i bortfald af Deres rettigheder.

8. Fortrolighedspolitik
Vi respekterer vigtigheden af privatliv på internettet, og således hverken deler eller sælger vi naturligvis nogen oplysninger om dig som kunde til 3. part, medmindre dette er nødvendigt i forhold til gennemførslen af transaktionen